highschoolholland.reismee.nl

Alexandra uit Amerika ontdekte nog een bijkomend voordeel van het Nederlands!

Ik heb met Lee geweest in Apeldorn naar Paleis Het Loo. Ik denk het was heel mooi. De dag ik heb daar geweest met Lee het weer was echt koud. De Paleis was echt mooi en heel groot. wij heb de binnenplaats gelopen. Ik vond deze heel heel mooi. Het was heel leuk met Lee tegaan. Ik vind het leuk met ander studenten van Travel Active te gaan omdat alles is niewe voor ons. Nu wij kunnen samen ervaring een niewe land. Apeldorn is een leuke stad. Heel veel mooi huizen en oude gebouwen.

Ik heb in Nederland een heel leuk tijd gehad. Ik denk het was heel gezellig. Ik ben heel blij met mijn gast familie, Familie Poelman. Ik wil contact met hun voor altijd. Ook met mijn vrienden. Ik hen heel leuke vrienden gemaakt. Mijn school was ook leuk. Ik heb London geweest met school in Mei. Ik dacht het was leuk om te Nederlands te praten omdat niemand verstaan ons. Ik vond dat leuk omdat ik sprek engels en bijna iedereen in de wereld ken engels. Nu ik heb Nederlands. Ik ben heel blij met mijn keoze naar Nederland te gaan. Ik zal missen Nederland. Ik hop en wil dat ik terug gaan te studeren. Misschein in Leiden of Groningen?


Groetjes,

Alexandra

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active