highschoolholland.reismee.nl

Bezoek aan de Keukenhof!

16 april gingen wij met 19 studenten voor het eerst met Travel Active naar de Keukenhof! Want zeg nou zelf, bij Neerlands trots in de bollenstreek, daar moet je toch geweest zijn als Exchange Student?

De Keukenhof is al zestig jaar een van de meest populaire bestemmingen. En wij hebben het geweten! 16 april was vanwege het Bloemencorso de drukste dag van het jaar met maar liefst 60.000 bezoekers. Uren lang stonden wij in de rij voor de bus richting Lisse om een glimp te mogen opvangen van de ruim 7 miljoen bloemen in de Keukenhof.
Ik moet toegeven, ik vond het de moeite waard! We mogen trots zijn op dit unieke stukje Nederland! De velden vol krokussen, tulpen, hyacinten, narcissen geven je het ultieme lentegevoel. ik heb nog nooit zoveel verschillende soorten bloemen bij elkaar gezien. En het is erg vermakelijk om te zien hoe toeristen hun best doen om hun mooiste foto te maken tussen de tulpen. We hebben ondanks de lange wachttijden een super gezellige dag gehad met elkaar en de studenten hebben weer uitgebreid kunnen bijkletsen.

Aldus, Jettie Kromkamp, VCU'er Almere