highschoolholland.reismee.nl

Pedro uit Brazilië verteld over zijn bezoek aan een molen!

13 maart zondag.

Vandaag, ik, Pedro heb in en molen gewest. Wij was in acht uitwisselingstudenten, nog drie gast families, en twee coordinators. Wie heeft de excursie gemaakt was mijn gast vader, omdat hij heeft een collega wie heeft een molen in de achter van de huis.

Ik ben in Nederland voor bijna zeven manden, maar vandaag, ik heb iets echt Nederlander gezien.

En molen. Wanneer ik in Brazilië was, en iemand zeg 'Nederland', ik denk in heel veel dingen, maar ongebruikelijk in en molen . Misschien iedereen. Maar de vraag is, 'wat doet en molen?!'
En dat jij mag zien in de Wikipedia.. hahah grapje!

Is en beetje moeilijk leg uit wat en molen doet, in Nederland taal. Maar zijn meer dan een soorten van molen, met water, met de wind, en met elektriciteit (vandaag wij hebben gezien de wind molen).

Ik weet dat, nu in de provincie van Groningen, zijn allen 85 molen, maar iets als 1840 was 1000 of zo molen allen in deze provincie. Weet ik ook dat de goeie snelheid voor en molen is tussen 60 en 70 km/h. De hout is oud, maar elke 25 jaar, zijn hervorm de molen, en waar hoef, zijn doen nieuwe hout.

Daarna de molen, wij hebben in en pizzeria in Groningen gegeten. Was echt en leuk dag. Wij hebben heel veel gezien, en heel lekker gegeten.
Wat ook leuk was, was het weer. Was hellemaal niet koud, en ook niet en sterk wind.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active