highschoolholland.reismee.nl

Excursie Amsterdam

Amsterdam excursie

Zaterdag 12 februari hebben wij onze jaarlijkse excursie naar Amsterdam beleefd! De opkomst van de studenten was groot, en dat is begrijpelijk, want wie wil er nu niet naar Amsterdam?! 37 studenten en 2 begeleiders hebben zich kostelijk vermaakt in onze hoofdstad. We hebben ons verzameld bij de ingang van Amsterdam centraal station. Na een uitgebreide begroeting, (de begeleiders moesten immers aan 37 studenten 3 kusjes geven en dit ook nog meteen gevolgd door een knuffelā€¦heerlijk!) zijn we samen doorgelopen naar Madame Tussauds. Daar hebben de studenten de kans gekregen om met hun favoriete popsterren op de foto te gaan. Na tig fotoā€™s te hebben genomen van de beroemdheden hebben we een mooie tour met een rondvaartboot gemaakt door de grachten van Amsterdam. Op de boot was het vooral veel kletsen met elkaar en niet veel naar buiten kijken! Onderweg hebben de studenten nog gauw even een snack of een frietje gegeten. De frietjes waren erg lekker, en de warme chocolademelk heeft ons weer energie gegeven voor de rest van de dag. Het weer zat niet echt mee maar dit heeft onze excursie niet beĆÆnvloed. We hebben deze dag afgesloten met een heerlijk etentje bij een typisch Braziliaanse restaurant waar wij let op, een typisch Belgisch gerecht hebben gegeten. Kortom het was een fantastische dag.